Reklamacja dostawy
Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w określonym w sklepie terminie. Zdarzają się jednak problemy z dostawą wynikające z winy firmy kurierskiej. Wszelkie uwagi dotyczące dostawy typu: niedotrzymanie terminu dostawy (w przypadku przesyłek terminowych), opóźniająca się dostawa, brak dostawy pomimo informacji, iż przesyłka została przez nas wysłana, brak kontaktu z kurierem itp., prosimy kierować na nasz e-mail dostawa@drutoporowy.pl lub telefonicznie (022) 473 62 83.
Zwroty
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271)
Zasady zwrotu towaru
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia doręczenia towaru. Rezygnację należy zgłosić w siedzibie firmy poprzez przesłanie do nas pisma o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do siedziby naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres:
TERMTECH
ul. Marywilska 39
03-228 Warszawa
Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep drutoporowy.pl. Jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada opakowania firmowego zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty nowego opakowania towaru. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do siedziby firmy Termtech jest Klient. Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad.